Wyniki ostatnich badań !


Moi kochani!! <3 <3

No i otrzymałam wyniki ostatnich badań :)
Pani doktor powiedziała, że nadal jest remisja.
Wyniki są bardzo dobre...ah jaka jestem szczęśliwa !!!!!
Od ostatniej chemii mija 5-ty miesiąc, a od Sepsy 4 miesiące.
Na dzień dzisiejszy jest wszystko w porządku.
Ja czuję się bardzo dobrze więc wyniki nie mogą być inne :D

Wiosna do nas przyszła wielkimi krokami, tak pięknie słonecznie !!
a tu nagle ŚNIEG!
Ale jakoś mnie to nie dołuje,
bo nie ważne jaka jest pogoda, Ja korzystam z każdego dnia w 100 % ...
Wam tak samo polecam, a poczujecie się naprawdę bardzo pozytywnie :)



Pozdrawiam serdecznie! <3  

Komentarze

anielka pisze…
wczoraj przed zasnieciem moja lektura byl Twoj blog. Oj poryczalam sie :( Dzielna z Ciebie dziewczyna!
Dziekuje, za ten blog bo po tej lekturze postanowilam troszke inaczej patrzec na zycie.
Trzymaj sie dzielnie!
Pozdrawiam serdecznie :*