Dwa lata bez rozczarowań




30 maja minął drugi rok od strasznej dla mnie diagnozy.
11 września miną dwa lata od informacji lekarskiej :
" W Twoim przypadku Natalio, jest teraz najmniejsze prawdopodobieństwo nawrócenia się choroby ... " Od tego dnia jestem najszczęśliwszą babką na świecie :D


      Kochani, pod koniec maja tego roku miałam spotkanie z moją Panią Doktor Beatą T.T. Mieli zaplanowane badanie mojego szpiku, które miałam robione ostatni raz rok temu. Ordynator zalecił przebadanie, ponieważ za każdym razem gdy byłam na badaniu krwi, moje HB było bardzo niskie i jest to niepokojące. Badania krwi przez ostatni rok miałam robione co dwa miesiące i za każdym razem problem z HB. Z obawy, że może być coś nie tak z moim szpikiem, Ordynator chciał sprawdzić czy wszystko jest w porządku.
     
      Jednak JA, nie przyjechałam z pustymi rekami :D Zabrałam ze sobą swoje wszystkie wyniki z badań krwi z przed wielu lat, robione jeszcze jak mieszkałam w Polsce. Przydało się, bo sprawdzając to, analizując i porównując z teraźniejszymi, stwierdzili, że moje niskie wyniki HB występowały już dawno i jest to moja wada wrodzona ( tzw. Niskopłytkowość ).
      Po rozmowie na temat mojego "defektu" zdecydowali, że badanie szpiku będzie zbędne w tej sytuacji :)

Punkcja szpiku dla mnie jest bardzo bolesna, tak bardzo, że podczas jego pobierania mój krzyk mimo tego, że dostaję znieczulenie słyszy cały oddział  ... :/ Ból jest okropny. Dlatego możecie sobie wyobrazić moją radość, jak bardzo się cieszyłam, gdy z tego zrezygnowali :D



    Doktor Beata T.T. powiedziała, że do dnia w którym usłyszę
"JESTEŚ CANCER - FREE" zostało 3 lata.
Nadal jest remisja bez żadnych złych zmian. Jednak gdyby się coś niepokojącego działo mam od razu dzwonić lub przyjechać. Do tej pory wszystko układa się tak jak sobie mogę tylko wymarzyć.
29 maja skończyłam 28 lat. Mogę powiedzieć, że przez te dwa lata weszło w moje życie dużo zmian.
Na pewno jest pełne spontaniczności, szczęścia, uśmiechu i radości. Pełne pozytywnych wydarzeń i emocji. Lubię żyć na pełnych obrotach, kocham moje życie i to jest moja siła !



               BO JA KOCHAM PONAD WSZYSTKO MOJE ŻYCIE - MIMO WSZYSTKO !!



Pozdrawiam gorąco i przesyłam moc uścisków :)
Natalia K.



 

Komentarze