POMAGAMY ! FUCK CANCER



Siemanko !!!

Nie zostawiłam tutaj po sobie śladu od kilku miesięcy ...
Mam dużo obowiązków domowych, nauki i pracy = MATKA POLKA ;)

  "Lubimy pomagać "

Wzięliśmy udział w koralikowym dniu fundacji UNG CANCER "PÄRLDAG" Malmö



AKCJA pod tytułem " FUCK CANCER "
Wolontariusze zbierają się w Sali Konferencyjnej w jednym z Hoteli w Malmö.
Dostajemy zestaw do nawlekania koralików z napisem Fuck Cancer. Można zrobić ich tyle na ile dasz radę. Każda bransoletka jest potem sprzedawana przez stronę internetową  http://shop.ungcancer.se/braceletsUng Cancer Shop
Zebrane pieniążki za sprzedane bransoletki przekazywane są na osoby dotknięte chorobą nowotworową. Sama dostałam od tej fundacji pomoc kiedy wychodziłam ze szpitala.
Jestem bardzo im wdzięczna za ten gest.

Teraz moja kolej pomagania :)

Zaangażowałam w to córkę i siostrę :)



   

                        Nasze bransoletki nawleczone w ciągu godziny :D

     Mieszkasz w Szwecji (Malmö) i okolice zapraszamy !!! Napisz do mnie wiadomość
       Spotkanie odbywa się raz w miesiącu ... Odpowiem na wszystkie pytania :)

  

Komentarze